baner krew

STAROSTWO POWIATOWE W BRZOZOWIE

KLUB HONOROWYCH DAWCÓW KRWI
działający przy KP PSP W BRZOZOWIE

organizuje kolejną akcję oddawania krwi

Akcja prowadzona będzie 20 WRZEŚNIA 2017 roku (środa)
w godz. od 9:00 do 13:00

w krwiobusie przy budynku Starostwa Powiatowego w Brzozowie, ul. 3 Maja 51.

Szczegółowe informacje można uzyskać
w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Brzozowie
(tel. 13 43 426 45 wew. 136)

OGŁOSZENIE O KONKURSIE


ZARZĄD POWIATU W BRZOZOWIE

ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora

ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWLANYCH w BRZOZOWIE

36-200 Brzozów, ul. Słoneczna 6

 

1. Do konkursu może przystąpić osoba będąca nauczycielem mianowanym lub dyplomowanym, która spełnia łącznie następujące wymagania:

1) ukończyła studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole wchodzącej w skład zespołu, w której wymagania dotyczące kwalifikacji nauczycieli są najwyższe,

2) ukończyła studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli,

3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego,

4) uzyskała:
a) co najmniej dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub
b)pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
c) w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej - przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora,

5) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,

6) nie była karana karą dyscyplinarną, o której mowa w art.76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r.-Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2016 r. poz. 1379 z późn. zm.), a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1842 z późn. zm.) oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie dyscyplinarne,

7) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,

9) nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art.31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 168 z późn. zm.).

2. Do konkursu może przystąpić również osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:

1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konferencji Szwajcarskiej,

2) ukończyła studia magisterskie,

3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym,

4) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych,

5) nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,

6) spełnia wymagania określone w punkcie 1 podpunktach 2,5,7 i 9 niniejszego ogłoszenia.


3. Oferta osoby przystępującej do konkursu powinna zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Zespołu Szkół Budowlanych,

2) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,

3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
- stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
- stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego albo
- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,

4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3),

5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplom ukończenia studiów wyższych lub świadectwo ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,

6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,

7) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,

8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

10) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust.1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1721 z późn. zm.),

11) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,

12) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,

13) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2016r. poz.1379 z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. z 2016r. poz.1842 z późn. zm.) – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,

14) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,

15) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922), w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

4. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Budowlanych w Brzozowie” w terminie do 30 czerwca 2017 r. do godz. 15.30 na adres: Starostwo Powiatowe w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów.

O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Brzozowie.

5. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Zarząd Powiatu w Brzozowie.

6. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną indywidualnie powiadomieni w formie pisemnej.

DO POBRANIA
- Ogłoszenie o konkursie
- Uchwała Zarządu Powiatu w sprawie ogłoszenia konkursu

Logo FaniPay RGB

Fundacja FaniMani wprowadza nową usługę FaniPay – pierwszy w Polsce serwis płatności dedykowany trzeciemu sektorowi. Dzięki temu rozwiązaniu każda zarejestrowana w KRS fundacja czy stowarzyszenie będzie mogła zbierać darowizny online w niezwykle łatwy sposób, bez wypełniania zbędnych formalności.


FaniPay – nowość od FaniMani
Fundacja FaniMani, założyciel FaniMani.pl pierwszego w Polsce serwisu, który umożliwia wspieranie NGO przy okazji robienia zakupów online, wprowadza na rynek nowe rozwiązanie – FaniPay. Jest to usługa bezpiecznych płatności online ukierunkowana na potrzeby polskich organizacji społecznych. Dzięki niej fundacje i stowarzyszenia będą mogły bardziej efektywnie szukać wsparcia dla działalności przez własne strony internetowe. Nieskomplikowana forma i bardzo uproszczone procedury rejestracji sprawiają, że FaniPay jest znacznie łatwiej dostępny i przyjazny użytkownikom.

Kto może korzystać z usługi?
Z FaniPay mogą korzystać wszystkie zarejestrowane w KRS fundacje i stowarzyszenia. Zaletą użytkowania serwisu jest brak zbędnych formalności i konieczności podpisywania umowy między NGO a instytucją płatniczą. Wystarczy, że dana organizacja, która chce zbierać darowizny zarejestruje się na FaniMani.pl oraz zaakceptuje regulamin usług płatniczych świadczonych przez Blue Media.

Zalety serwisu
FaniPay to nie tylko sam serwis płatności online, ale również dedykowane organizacjom narzędzia ułatwiające proces zbierania darowizn przez swoje strony www. Jednym z nich jest widget zaprojektowany na podstawie badań zachowania użytkowników witryn internetowych. Jego zadaniem jest nie tylko przypominanie o możliwości dokonania darowizny, ale również, w bardzo prosty sposób, umożliwia on jej realizację. Gotowy moduł płatności można uruchomić na stronie organizacji dosłownie w ciągu kilku minut.

Niezwykle istotną funkcjonalnością FaniPay jest automatyczny system codziennych rozliczeń - wypłat na konto zarejestrowanej fundacji bądź stowarzyszenia. Dzięki niemu czas oczekiwania na ich zaksięgowanie skraca się do zaledwie 1 dnia roboczego.

Kolejną zaletą korzystania z zaproponowanego przez FaniMani rozwiązania jest obniżenie prowizji od otrzymywanej wpłaty. Przez pierwsze trzy miesiące użytkowania wynosi ona zaledwie 1% wartości darowizny, a potem tylko 1,49%.

Ponadto każda, korzystająca z FaniPay organizacja otrzymywać będzie raport, w którym zawarte będą informacje o zrealizowanych w ciągu danego dnia transakcjach, liczbach przelewów, ich wartości oraz pobranej prowizji. Szczegóły dotyczące oferty można znaleźć również na stronie internetowej FaniPay.pl

Bezpieczeństwo zapewnione przez Blue Media
Operatorem usługi jest Krajowa Instytucja Płatnicza Blue Media, dostawca nowych technologii dla banków oraz spółka doświadczona w obsłudze transakcji elektronicznych, w tym również wpłat darowizn. Do jej zadań należeć będzie również bieżąca kontrola wiarygodności organizacji – chcących korzystać z FaniPay, poprzez monitoring formularzy rejestracji, weryfikację nr. kont bankowych, KRS etc. Ponadto firma będzie odpowiedzialna za prawidłowy przebieg i obsługę wpływów środków na konta zarejestrowanych fundacji i stowarzyszeń.

Jak działa serwis FaniMani.pl?
Dzięki FaniMani.pl organizacje społeczne stale pozyskują dodatkowe fundusze na swoje działania. Każdy kto robi zakupy przez internet może, korzystając z portalu, wesprzeć wybrany przez siebie cel społeczny, nie wydając ani złotówki więcej ponad to, co i tak zapłaciłby za wybraną przez siebie rzecz. Wystarczy wejść do wybranego sklepu, w którym zamierzamy dokonać zakupu (lista 800 partnerskich sklepów), przez serwis FaniMani.pl, wskazać cel (lista wszystkich organizacji), który chcemy wesprzeć i kupujemy. Od każdej takiej transakcji wybrana organizacja społeczna otrzymuje darowiznę w wysokości kilku procent wartości naszych zakupów. Wszystkie wygenerowane przez siebie datki można monitorować i sprawdzać ich aktualny status w zakładce „historia wsparcia”, widocznej po zalogowaniu się na konto.

Obecnie serwis współpracuje z ponad 2600 podmiotami tj. z fundacjami, stowarzyszeniami, szkołami, harcerzami i innymi podmiotami działającymi w trzecim sektorze. FaniMani.pl jest łącznikiem między organizacjami społecznymi, darczyńcami oraz przedsiębiorcami.

Zobacz jak działa FaniMani.pl: FANIMANI 
Więcej informacji: FaniMani.pl: www.fanimani.pl 
FaniMani.pl na Facebooku: https://www.facebook.com/faniManifaniMani/

Szanujemy prywatność naszych użytkowników i chcemy, aby korzystając z naszych witryn czuli się bezpiecznie. Poniżej przedstawiamy fragment naszej Polityki prywatności odnoszący się do tzw. plików Cookies.

Kiedy wchodzisz na strony naszych witryn, na dysku Twojego komputera mogą być zapisywane tzw. ciasteczka (ang. cookies), czyli niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez nasz serwer albo serwer Google.
Służą one zapamiętaniu preferowanego wyglądu stron, ustawionego przez użytkowników, np. rozmiaru czcionki, odnotowaniu faktu głosowania w prowadzonych ankietach itp.

Zapisywanych na Twoim komputerze informacji wysyłanych z naszego serwera nigdzie nie gromadzimy i w żaden sposób nie przetwarzamy.

W każdym momencie możesz wyłączyć możliwość zapisywania wszystkich lub niektórych ciasteczek poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej.
Jeżeli zdecydujesz się na odrzucenie wszystkich ciasteczek, nie będzie możliwe korzystanie z niektórych treści i usług udostępnianych w naszych witrynach, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie ciasteczek nie powoduje natomiast braku możliwości przeglądania stron w naszych witrynach.

JAK WYŁĄCZYĆ CIASTECZKA:

w przeglądarce Opera
w przegladarce Firefox
w przeglądarce Chrome
w przeglądarce Internet Explorer
w przeglądarce Safarii

Jeśli korzystasz z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), zapoznaj się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia.

WYDZIAŁ KOMUNIKACJI, TRANSPORTU I DRÓG
36-200 Brzozów, ul. 3 Maja 51
tel./fax 13 43-410-74

przyjmowanie stron:
w poniedziałki w godz: 7:45 - 16:15
od wtorku do piątku w godz: 7:45 - 14:30

* * *

WYDZIAŁ ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA
36-200 Brzozów, ul. 3 Maja 51
tel./fax 13 43-410-74

tel. bezpośredni do wydziału 13 43-410-56
przyjmowanie stron:
poniedziałek w godz: 7:30 - 17:00
od wtorku do piątku w godz: 7:30 - 15:30

* * *

WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI
36-200 Brzozów, ul. 3 Maja 51
tel./fax 13 43-410-74

przyjmowanie stron:
w poniedziałki w godz: 7:30 - 16:45
od wtorku do piątku w godz: 7:30 - 15:30

* * *

WYDZIAŁ OŚWIATY, ROZWOJU REGIONALNEGO I PROMOCJI POWIATU
36-200 Brzozów, ul. Armii Krajowej 1
tel./fax 13 43-426-45
przyjmowanie stron:
od poniedziałku do piątku w godz: 7:30 - 15:30

* * *

WYDZIAŁ ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
36-200 Brzozów, ul. 3 Maja 51
tel./fax 13 43-410-74

przyjmowanie stron:
od poniedziałku do piątku w godz: 7:30 - 15:30

* * *

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNY

ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów
tel. 13 43 426 45 wew. 143, wew.do naczelnika - 136 lub bezp. 13 43 409 13

* * * 

KASA
ul. 3-go Maja 51
Poniedziałek 7:45- 16:30
Wtorek - Piątek 7:45 - 14:45

* * *

STAROSTWO POWIATOWE W BRZOZOWIE
ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów
tel. 13 43 426 45, fax. 13 43 426 45
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wydziały:
- Wydział Organizacyjno - Administracyjny
- Wydział Finansowy
- Wydział Oświaty, Rozwoju Regionalnego i Promocji Powiatu

* * *

STAROSTWO POWIATOWE W BRZOZOWIE
ul. 3-Maja 51, 36-200 Brzozów
tel. 13 43 410 74, fax. 13 43 410 74
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wydziały:
- Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
- Wydział Architektury i Budownictwa
- Wydział Środowiska i Rolnictwa
- Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg
- Wydział Porządku Publicznego, Bezpieczeństwa, Obronności i Spraw Obywatelskich

* * *

Kontakt z administratorem strony

ul. Sienkiewicza 2, 36-200 Brzozów
tel. 13 43 43 165

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.